woensdag 28 januari 2009

Meer step 4, maar geen succes.

Slechts een korte update vandaag. Ik had nog een step 3 en twee step 4. De step 3 promoveerde naar step 4, maar helaas, de step 4 ging minder goed.

Met nog 3 spelers waren we al een tijd chips heen en weer aan het schuiven toen ik QQ kreeg. SB maakte een kleine bet en ik schoof het erin met QQ. Hij dacht even na maar callde uiteindelijk wel met ATo. Er kwam ergens een aas en hij had net wat meer chips. dat was een herkansing dus en daar schoof ik het erin met 98s in de SB. De big blind callde met KTs wat toch wel iets losser is dan ik had verwacht. Die verloor ik en hoewel ik toen nog chips over had kon ik niet meer terug komen. Ik kreeg nog wel een herkansing voor step 3, maar daar maakte ik een kleine raise met KK. De BB maakte de wat vreemde move om me met KQs te reraisen. In elk geval was de hand suited en dat redde hem want hij maakte de flush. Nu had ik wel weer chips over maar dat werd toch niet wat.

Netto resultaat is dus wel dat ik een step 3 kwijt ben en dat was het dan voor vandaag want ik ben niet meer van plan wat nieuws op te starten.

Geen opmerkingen: