donderdag 1 januari 2009

Het nieuwe jaar..

.. is voor mij niet zo heel geweldig begonnen. Vóór kerst werd ik al gewaarschuwd dat bij mijn familie in Varsseveld iedereen zo´n beetje ziek was geweest. En inderdaad lijkt er het één en ander aan virus uitwisseling te hebben plaats gevonden. Ik voel me nog niet eens echt beroerd, maar was gisteren wel erg moe en had duidelijk verschijnselen van koorts.

Wat dat betreft komt de kou me wel goed uit. Naar ik me herinner ging andere jaren het vuurwerk veel langer door en ook vanochtend heb ik zowaar nog door kunnen slapen. Zelfs nu is het nog rustig buiten.

Er is ook goed nieuws. De laatste paar dagen was de actie erg goed op Pokerstars. Om de één of andere reden zitten er meer zwakke spelers aan tafels dan anders. Een aantal profs zullen wel vrij genomen hebben of zo. Daarbij vielen de kaarten voor de verandering ook eens goed, met als gevolgd dat ik op dit moment het Leaderboard aanvoer. Nou ja, één van de Leaderboards dan, want er zijn er meerdere. Het is niet zo waarschijnlijk dat dit de hoogste score zal blijven, maar we doen in elk geval een gooi. Het zal wel een top tien notering blijven en dat levert dan weer een bonusje op.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Evertjan,

Ten eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je dit jaar maar veel geld mag winnen. Ik kijk elke dag wel even of dat je een nieuw bericht hebt geplaatst op je blog.

Ik zie nu dat je bovenaan staat in het klassement van de SnG competitie. Hoeveel punten krijg je voor het spelen van een SnG? En ligt het er ook aan hoeveel deelnemers er mee doen? En loopt deze competitie per week?

Succes met pokeren,

groeten Michael

Parkiet zei

Hallo Michael,

De details weet ik zelf eigenlijk ook niet precies. Tot voor kort was ik niet eens op de hoogte dat er een bonus aanhangt. Het hangt inderdaad af van het aantal spelers, maar ik speel vrijwel alleen de STT's. Die hebben allemaal 9 spelers. Tot aan 27 spelers telt mee geloof ik en als je zoiets wint krijg je meer punten dan als je een STT wint natuurlijk.

Hier een lik van pokerstars:
http://www.pokerstars.com/poker/promotions/battle/

Evertjan

Anoniem zei

Hallo Evert-jan,

Ik zie nu via de link hoe het werkt. Ik zie trouwens ook dat je nu 3e staat in het klassement dat tot zondagmorgen 06:00u en dat levert je 250 dollar op. Mooi meegenomen ;)

Succes met pokeren,

groeten Michael