woensdag 21 januari 2009

Nog meer steps

De na mijn vorige review video had ik nog een deel twee gepland. Maar camtasia blijft crashen als ik er een video van probeer te maken. Dat heb ik dus maar opgegeven en in plaats daarvan een nieuwe gemaakt. Daar zaten een paar hele interessante dingen in vond ik zelf. En de analyse achteraf was vast heel interessant geweest als ik niet de mute knop ingedrukt had. Een analyse zonder geluid leek me ook niet wat dus dat heb ik er maar uitgeknipt. Hieronder dan de video. Die dame heeft er niet echt wat mee te maken, maar zo klikt het gewoon wat lekkerder.

Verder gaan de steps redelijk maar niet echt goed. voor mijn gevoel wel. Op de lagere steps haal ik erg interessante winrates, maar iets hoger wordt het wat minder. Eén bad beat in de step 3 en je 30% ROI in de step 1 is weg. Toch is er wel iets rendement. Ik begon de 11e met $1639 en een step 5 ticket twv $700. Nu heb ik $600 geinvesteerd en vier step 4 tickets en nog 8 kleinere tickets voor $1835 aan waarde plus dus nog $1000 cash.

Dus dat is toch wel vooruitgang al gaat het niet zoals een tijd terug toen ik me kwalificeerde voor Barcelona. toen knalde ik er echt hard doorheen. Maar goed, misschien komt het nog en objectief gezien is het resultaat zo ook niet verkeerd.

Geen opmerkingen: