donderdag 23 april 2009

Challenge, 3e dag.

Vandaag vrij veel zitten pruttelen. Eerst even 4 Sng's van $5 om op te warmen en daarna twee series van 10x$5 gedraaid. De eerste heb ik ook nog even opgenomen voor Nederpoker. Ik wilde eigenlijk aleen een simpele introductie film maken, maar het is allemaal vrij lang geworden. Meestal houd ik zo rond de 20 minuten aan maar deze is dus over de 50 minuten geworden.

Het resultaat was wel ok eigenlijk, of eigenlijk was het meer dan ok. Een ROI van 36% is wel lekker en heeft $48 opgeleverd. Totaal sta ik nu dus op $125 wat best veel is vind ik. Wel lang gespeeld vandaag, aangezien het geen turbo's waren en ik er niet zo veel tegelijk gespeeld heb ik zo waar 3,6 uur zitten spelen. Dan nog met de Nederpoker video zitten klooien en zo en heb ik weer veel tijd achter de computer doorgebracht. Bleuh.

Geen opmerkingen: