vrijdag 17 april 2009

FPP challenge begint over een paar dagen

Maandag begin ik met het FPP challenge. Het doel is dus mijn pokerstars FPP's om te zetten in $100. We zullen zien of het leuk en met name wanneer. Mocht je nog niet mee hebben gedaan stuur even een mail naar fpp1000@dondergoor.nl en roep een datum ergens in mei. Dan heb je de meeste kans denk ik. Voor meer details, zie http://pokerverhalen.blogspot.com/2009/04/prijsvraag.html. Verder krijg ik vreemde verzoeken van twee personen die wel mee willen doen maar geen geld willen hebben als ze winnen. Dat kan ook, dat geld komt dan wel goed terecht. Het Piet Spijkers verhaal is nu actueel dus dat ligt dan voor de hand. Ik heb zo even geen link bij de hand.

Nu was ik eigenlijk van plan wat meer te bloggen, maar ik ben chagrijnig. Ik speelde sinds lange tijd weer een echte MTT, stond er goed voor maar moest ineens mijn flush-draw en twee overkaarten hard spelen. OP zich prima in een random situatie, maar zoals de hand ging moest hij wel AA of een set hebben. Dan krijg ik het geld er toch niet echt lekker in en als je bijna twee keer avarage hebt dan is dat wel erg klunzig.

Nou ja, morgen eerst schaken. Eens kijken of ik mijn eerste winst van het seizoen kan binnenhalen. We zijn in elk geval weer veilig. Het zag er ineens naar uit dat we zo maar zouden kunnen degraderen, ook al hebben we een vrij sterk team. De laatste twee keer wonnen we gelukkig, zei het nipt. Daarna eventueel pokeren al is de motivatie op dit moment niet al te hoog.

1 opmerking:

Anoniem zei

Joris zeker die wil ook nooit wow goud