vrijdag 24 april 2009

Weer een beetje er bij

Slechts een korte update deze keer. Vrij lang gespeeld en ik begon errug slecht. Veel bad beats en vreemde handen. Eén hand die me zo te binnen schiet: SB raiset wat hij met ongeveer alles doet. De flop komt iets als J52 en hij c-bet. Ik schuif het erin met T8o, want hij heeft daar zelden een hand. Insta-call met T9. What????

Nou goed, ik begon dus behoorlijk slecht, maar besloot uiteindelijk er een biertje bij te pakken en een laatste ronde te doen. 12 van die dingen tegelijk en nu had ik wel een erg goede run. Ik won er 3 en werd ook 3 keer tweede. Daar baal ik altijd van want ik wil toch wel winnen, Maar goed dat was een ROI=58% run en dat maakte de dag nog weer goed. $40 erbij en dat is best redelijk.

Het kan ook beter: vorig jaar speelde ik de EPT San Remo. Dat was mijn eerste EPT en dit jaar was het constant Rijkenberg die voor het eerst meedeed. 1200 man of zo deden er mee en hij shipt de hele boel gewoon. Dat had ik ook in geachten vorig jaar toen ik het er in schoof op de bubble. Mij lukte het niet maar Constant deed het beter. Lulletje pakt even €1.400.000 mee. Grootste nederlandse cash ooit denk ik. Niet dat ik jaloers ben of zo hoor...

Geen opmerkingen: