dinsdag 28 april 2009

FPP challenge, een weekje verder.

Zoals al ergens aangegeven in één van de reacties heb ik even een dipje gehad met mijn challenge. Na mijn goede run besloot ik gisteren nog even een sessie op de $10 te doen. Dat pakte extreem slecht uit en haalde ik een ROI van -51% na 21 SnG's. Dat kostte toch even $123 en besloot ik niet verder te spelen. Later speelde ik nog wel weer even wat FPP-toernooitjes, inmiddels had ik namelijk weer FPP opgebouwd. Niet veel natuurlijk en vreemd genoeg kon ik de 70 FPP's niet vinden. dus heb ik de 84FPP's maar gespeeld. Nooit eerder gezien die dingen, maar het leverde $9,90 op.

Voor de battle of the Planets (het leaderboard) ben ik blijkbaar gezakt naar de 12e of 13e plek. Ongeveer zoals verwacht, maar het leverde toch weer $40 op. Misschien moet ik dan toch meer op pokerstars spelen denk ik dan. De reden dat ik liever op andere sites speel is vanwege het gebrek aan rakeback plus dat het niveau wat hoger is. Maar voor de niet-turbo dingen valt het hoge niveau wel mee en rakeback is het misschien niet, maar het is nu de vierde of vijfde keer dat ik een leaderboard bonus krijg. Over 100 toernooien betaal je $50 rake en daar heb ik nu dus $40 van terug. 80% rakeback. Dat zul je natuurlijk niet elke keer halen maar je kunt ook hogere bedragen winnen, zoals ook al eens gelukt is.

Terug naar de challenge, omdat de $10 niet liepen maar weer $5 gespeeld. Daar had ik ook weer een vervelende run tussen waar ik in 16 toernooien maar één keer cashde. Gelukkig had ik daarna 6 cashes uit 7 SnG zodat ik toch nog op een ROI=30% uitgekomen ben. Zaterdag stond ik op $274, zondag op $151 en nu weer op $252. We klimmen langzaam omhoog.

Overigens, vandaag stond mijn match tegen Rob Sterken van Nederpoker op het programma. Maar geen tegenstander te vinden. Elke match loopt tot nu toe heel erg stroef wat betreft het coördineren er van. Verder zou ik dus ook video's gaan maken voor Nederpoker en heb ik ook daadwerkelijk de eerste gemaakt. Vandaag kwam toch niet het geheel onverwachte nieuws dat Nederpoker stopt met het produceren en hosten van video's. Eerst komen die sites als paddenstoelen uit de grond en nu verdwijnt de één na de ander. Wel jammer, want ik vind het leuk om te doen maar ik ben ook niet bereid er veel tijd in te stoppen als er echt helemaal niets tegen over staat.

Misschien moet ik zelf maar iets beginnen al zal het lastig zijn er een sluitend business model omheen te bouwen.

Geen opmerkingen: