zaterdag 25 april 2009

Eerste kwart gehaald


Na de FPP Sng's ben ik dus maar begonnen met de $5 SnG's. Dat is eigenlijk beter gegaan dan verwacht. Zo zwaar zijn de $5 natuurlijk niet maar ik heb er nu 100 gespeeld en een ROI van 35% had ik ook weer niet verwacht. Dat betekent gelijk ook een top tien klassering op het wekelijkse leaderboard. Op dit moment sta ik 9e maar dat zal nog wel een eind dalen voordat de week om is. In elk geval zal de notering wel hoog genoeg zijn om er weer een bonus aan over te houden. Iets van $30 of $40 afhankelijk van hoeveel me nog voorbij gaan. Samen met de $274 die ik al bij elkaar gespeeld heb schiet het dus al lekker op.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ongeloovelijk goed man. succes verder

Parkiet zei

Dank je. Het vervolg is alleen wel slecht dat kan ik je alvast verklappen. Vandaag even gespeeld op de $10 en het nivo lijkt zo waar lager dan op de $5. Zal wel komen doordat het zondag is.

Maar het resultaat was dramatisch, 20 van die dingetjes gedaan en slechts drie keer gecashed of zo. details volgen nog wel een keer.