donderdag 2 april 2009

Prijsvraag


Laatste had ik dus het idee mijn FPP's eens om te zetten in cash. Meer specifiek is het doel om mijn ongeveer 3200 FPP's in $1000, alles door middel van Sit and Go's. Voor de duidelijkheid: alleen de single tables.

Mocht ik het halen dan ga ik de helft daarvan weggeven. Nog steeds is me niet helemaal duidelijk waarom ik dat wil, maar goed. Laten we maar zeggen dat ik in een gulle bui ben. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen wordt dat dan 10x$50 of 5x$100 of misschien zelfs 1x $500, lol. Mocht ik het redden en je bent de enige die zich inschrijft dan levert dat dus $500 op.

Ik begin met het spelen van 70 FPP toernooien voor de 'Sunday 1/4 million'. Win je zo'n satellite dan krijg je dus T$11 waar ik dan weer twee $5 SnG's voor kan gaan spelen. Lager dan de $5 speel ik niet vanwege de hogere rake als je nog lager speelt.

Gemiddeld win ik dus 4 à 5 van die sattelites wat niet veel is. Het risico dat het niet gaat lukken is eigenlijk best veel groter dan ik dacht. Maar goed, we gaan er toch voor. Als het goed is heb ik dan dus wat cash waarmee ik $5 ga spelen en dan langzaam omhoog. Tot ik de $1000 bij elkaar heb of blut ben.

Als het loopt volgens plan begin ik er de 20e mee. Dan ga ik proberen er elke dag een paar uurtje in te gooien en er verslag van doen. Jullie taak is het om te raden wanneer ik de $1000 bij elkaar heb. De beste zoveel krijgen dus een gedeelte van mijn winst. Hopelijk krijg ik voldoende aanmeldingen om 10 keer $50 weg te geven.

Hoe dan ook, mail je schatting naar fpp1000@dondergoor.nl en je doet mee.

Geen opmerkingen: